Beste leden en ouders/verzorgers van leden,
Deze nieuwsbrief beginnen we met een heuglijk feit:
Binnen de Aikido-groep hebben we er weer een nieuwe 1e Danner bij!
Jeroen Schuman, gefeliciteerd!
We hebben al een aantal erg warme dagen gehad en de zomervakantie staat voor de deur. Het is nu dus ook extra zweten in de dojo, de laatste weken voor de zomervakantie. En ondanks deze warmte, een verzoek aan alle leden: Neem geen drinken mee de dojo in! Ook geen water in bidons. De trainer plant een drinkpauze in tijdens de les, zodat niet iedereen zijn eigen ding doet en de les gecontroleerd blijft verlopen.
Door het warme zomerweer is het in onze ogen erg belangrijk om de persoonlijke hygiëne nogmaals te benadrukken. Zorg ervoor dat je slippers hebt om je buiten de mat te verplaatsen. Zorg voor schone voeten met geknipte nagels. Dat is voor iedereen prettiger. Het is fijn als iedereen daar rekening mee houdt.
Verder zijn we erg blij dat de judogroep weer groeit. Daarbij komen we wel voor nieuwe uitdagingen te staan, omdat er een grens zit in het aantal leerlingen dat per les veilig op de tatami (=mat) terecht kan. We zoeken hiervoor naar mogelijkheden, maar we weten dat deze beperkt zijn.
Vanuit de penningmeester komt het volgende bericht:
De laatste kwartaalbetalingen worden nu gedaan. Na de zomer zijn er alleen nog maandelijkse incasso’s mogelijk.
De zomerstop valt dit jaar van 11 juli tot en met 23 augustus.
In die periode vinden er geen judolessen plaats.
In principe is het ook zomerreces voor de andere sporten, maar daar mogen de leraren van afwijken.
Tenslotte nog een oproep voor iedereen die zich geroepen voelt:
Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers, voor bijvoorbeeld schoonmaak, onderhoud en toernooibezetting. Ook zoeken we nog steeds naar een voorzitter en een bestuurslid algemene zaken
Wij wensen iedereen fijne zomermaanden toe en hopelijk zien we elkaar eind augustus weer!
Bestuur de Wa-Kwai
U kunt hier een printbare pdf downloaden.